Re: Notebook, serwis

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Fri 07 Jul 2006 - 01:18:21 MET DST
Message-ID: <ylwzoo9togq2.o89djd5dbny0$.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

och.karol napisał(a):

> Chodzi tylko o to, że skoro "coś się zepsuło" to po wysyłce do serwisu
> będzie wiadomo czy serwis nie stwierdził winy klienta w powstaniu wady i
> naprawi sprzęt czy stwierdzi udział klienta w tymże i odmówi bezpłatnej
> naprawy gwarancyjnej.

..dlatego należy wszelkie problemy zgłaszać do serwisu sprzedawcy by ten
mógł dokonać wstępnego oszacowania co jest problemem. Być może "usterka"
jest do naprawienia na miejscu?

> Suma sumarum szybciej, szybiej i jeszcze raz szybciej...

...ale bez przesady. Diagnoza usterki to fundamentalna kwestia a
lekkomyślne korzystanie z serwisu producenta może skutkować powrotem
sprzętu z naprawy z adnotacją "nie stwierdzono usterki" i fakturą za tę
usługę

Wniosek - zawsze najpierw należy się skontaktować z serwisem sprzedawcy i
poprosić o zdiagnozowanie problemu

> Cały czas nie zakładam, że sprzedawca to idiota i reklamację z tytułu
> niezgodności z umową uznaje na miejscu i wymienia sprzet na nowy lub zwraca
> kasę od ręki.
> Tak byłoby najszybciej :-)

...ale nie jest to możliwe, choć na pewno byłoby łatwiej. Pytanie tylko kto
opłaci te magazyny sprzętu na wymianę ?:)

-- 
Markus Sprungk                msprungk(at)post(KROPKA)pl
ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098
Received on Fri Jul 7 01:20:08 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 07 Jul 2006 - 01:51:04 MET DST