Re: Notebook, serwis

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Fri 07 Jul 2006 - 01:13:21 MET DST
Message-ID: <398195xpeq33$.1ef8avnawrl2x.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

och.karol napisał(a):

> Co do nieprecyzyjnosci ustawy to zgoda. Ale warunki gwarancji nie rzutują na
> naprawę z tytułu niezgodności.
> Gwarancja jest odpowiedzialnością producenta (i chyba nawet nieobowiązkową -
> pamiętam stan na 2003rok) a niezgodność z umową odpowiedzialnością
> sprzedawcy.

Owszem, ale należy pamiętać, że sprzedawca nie odpowiada za wady ukryte
sprzedawanego przez siebie wyrobu. To reguluje gwarancja producenta.
Sprzedawca odpowiada za jakoś obsługi klienta i tylko za to należy go
rozliczać

-- 
Markus Sprungk                msprungk(at)post(KROPKA)pl
ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098
Received on Fri Jul 7 01:15:09 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 07 Jul 2006 - 01:51:04 MET DST