Re: Notebook, serwis

Autor: Łabędź <labedzkim_at_tlen.pl>
Data: Fri 07 Jul 2006 - 08:36:54 MET DST
Message-ID: <e8kve2$ov6$1@news.task.gda.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed

Markus Sprungk napisał(a):

> Fundamentalne pytanie - jaka jest usterka? Dopiero po poznaniu problemu
> można określić dokładnie z czego klient powinien skorzystać :)

Jeśli to pytanie do mnie, to już odpowiadam. Laptop często nie chce się
zrebootować, karta dźwiękowa zamiera, gdy zabawiam się połączeniem
sieiowym w Windows'ie (eth), wiatrak potrafi sie rozkręcić na max i nie
przestawać. Ogólnie ewidentna wada produkcyjna.

Maciej
Received on Fri Jul 7 08:40:08 2006

To archiwum zostao wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 07 Jul 2006 - 08:51:04 MET DST