Re: Notebook, serwis

Autor: Artur Mariański <none_at_none.pl>
Data: Thu 06 Jul 2006 - 23:01:36 MET DST

Obywatel(ka) Łabędź dnia 2006-07-06 doniósł(a), że:

> włosy. Tak się składa, że w naszym - i wielu innych - kraju należy
> uważać na każdym kroku. Wszędzie masa złodziei i prób wyłudzenia
> pieniędzy. Nie wiem, skąd się urwałeś, ale ja jeszcze nie usłyszałem
> pozytywnej opinii o serwisach notebooków. Większość moich znajomych
> odebrała kompa po naprawie, w którym, albo nagle padła bateria, albo
> "fachowcy" popsuli coś innego. Wejdź na pierwsze lepsze forum, aby
> się przekonać, jak długo czeka się na sprzęt, który powinien być
> naprawiany 2 tygodnie.

pomijajac caly watek prosze Cie o jedna odpowiedz i zastanowienie sie
nad nia:
czy odbierajac z serwisu notebooka, w ktorym usterka zostala usunieta w
przepisowym terminie, nic sie nie uszkodzilo, wszytko dziala jak
powinno, nie ma dodatkowych rys, pekniec, po prostu jest dobrze
wykonana uslyga serwisowa, to czy napiszesz na jakiekolwiek forum,
grupe dyskusyjna, aby pochwalic ten serwi, czy po rpstu zunasz, ze
zrobili to za co im sie placi ?

A jak sie zachowasz w wypadku wystapienia wyzej wymienionych usterek
stwierdzonych po odebraniu notebooka ?

Mam nadzieje ze to przyblizylo Ci powod, dla ktorego w sieci sa same
bluzgi, a nie ma pochwal.
I wez pod uwage, ze nawet mniej popularne marki maja sprzedaz roczna w
okolicach 50-60 tys notebookow rocznie. Marek jest wiele, gwarancja
obejmuje czesto 2 lata a wg. ostatnich statystyk (podanych na chocby
www.benchmark.pl ) serwisuje sie okolo 15-20% sprzetu. To teraz to
przelicz sobie, pomnoz, zsumuj i pomysl ile bluzgow by musialo istniec
w sieci, jakby serwisy pracowaly tak jak uwazasz, ze pracuja.

Pozdrawiam
Artur Marański