Acer aspire 5672 - grzeje sie

Autor: isoman <isoman_at_isoman.pl>
Data: Thu 06 Jul 2006 - 23:10:21 MET DST

Witam, w lutym sprawiłem sobie notebooka Acer aspire 5672. Jednak teraz
nie wiem czy był to dobry problem ponieważ laptop sie grzeje,
jakakolwiek większa praca dysku powoduje że laptop się rozgrzewa i teraz
w czasie tych upałów jest naprawde nie do zniesienia.
Czy tak jest normalnie? Czy można to zgłosić do serwisu?
Korzystałem z programu Mobile Meter i mam CPU 53 st i HDD 49 st.
Może to wina wiatraka? Jest bardzo cichy i może nie pracuje na pełnych
obrotach?

Prosze o wskazówki.
Z góry dzięki.

Isoman