Re: zamiana P4 northwood na P4 M (chip sis 645 w lapku) - czy to mozliwe

Autor: BliSki. <BliSki-Wp-(NS_)-_at_wp.pl>
Data: Thu 06 Jul 2006 - 19:22:17 MET DST

"D" wrote:
> czy jest mozliwe wstawienie procka P4-M (socket 478) do plyty, w ktorej
> dotychczas byl zwykly desktopowy P4 northwood (rowniez socket 478)???

Jaki to dokładnie laptop?
Ja robiłem taką wymianę na chipsecie SIS650 i zamieniałem desktopowego
Celerona na P4-M. Wszytko działa wyśmienicie. Ale sam chipset to nie wszystko
jeszcze procka musi dobrze rozpoznawać BIOS.

Kolejna spraw to zasilanie, musisz mieć możliwość zmiany zasilania procka z 1,5
jakie ma P4 northwood na 1,3V jakie ma P4-M.
Jeżeli masz takie ustawienie np. zworką, to na 99% da się zamienić procki
a jeżeli nie, to może być problem. Chyba, że laptop potrafi sam sobie zmienić
ale w to wątpię - u mnie były zworki.

--
Pozdr, (R) BliSki. (tm)   m a i l : BliSki-Wp (a') w p (kropa) P L