Re: zamiana P4 northwood na P4 M (chip sis 645 w lapku) - czy to mozliwe

Autor: <lestacWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 12 Jul 2006 - 09:32:05 MET DST

> czy jest mozliwe wstawienie procka P4-M (socket 478) do plyty, w ktorej
> dotychczas byl zwykly desktopowy P4 northwood (rowniez socket 478)???

Odpowiadam wiec sobie sam:

TAK, jest to możliwe! Ponadto daje ogromne możliwości podkręcania!
Niskonapięciowy P4-M 2,2Ghz po włożeniu do lapka działa na napięciu 1,525 a,d z
częstotliwością 1,2Ghz!

FSB można bez problemu zwiększyć do 200Mhz! Zatem w moim przypadku powinienem
mieć 22x200=4400!!!

Niestety udało się osiągnąć jedynie 12x200=2400 :(

Jest to spowodowane SpeedStepem, którego moj bios/chipset nie obsluguje i przez
to ustawia najmniejszy możliwy mnożnik 12x

Nie wiem jeszcze jak zmienić mnożnik ani jak zmniejszyć voltage... Spróbuję
WPCRedit'em się pobawić - czy ktoś ma plik do tego programiku na chipset
sis645dx???