Re: Boot DVD ?

Autor: Brodi <madmax81_at__dsdasd_interia.pl>
Data: Thu 06 Jul 2006 - 13:43:30 MET DST

> Mam pytanko jak nagrac plyte DVD tak aby byla bootowalna przy starcie
> kompa. Sprecyzuje pytanie :) Posiadam plyte UBC (Ultimate Boot CD) jest
> to zaledwie 300 Mb softu do diagnozy "naprawy" itp. chce to wrzucic na
> DVD wraz z Win XP SP2 Win SP4 Win ME Win 98 SE i cos tam jeszcze
> (jakies stery progsy) i wlasnie sie rozchodzi o to ze nie wiem jak
> zrobic zeby UBC botowalo mi tak jak na zwyklym UBC wersja CD no
> szukalem szukalem ale nie znalazlem (moze zle szukam). Prosil bym o jak
> naj prostrze wytlumaczenie (jak krowie na miedzy).
otwórz UBC w ultraiso albo czymś podobnym do edycji obrazów zmień typ obrazu
z CD na DVD i dorzuć te swoje pliki, zapisz nagraj i gotowe
a jeśli tak się nie da to musisz wyciągnąć sektor startowy z płyty cd np
isobusterem, utworzyć nową płyte DVD bootowalną w nero i dodać ten sektor
zamiast obrazu dyskietki