Re: trzy procesory pentium - roznica

Autor: walec <walec_at_walca.pl>
Data: Thu 06 Jul 2006 - 13:37:57 MET DST

Radosław Sokół wrote:

> Ale o ile 805 jest względnie wolne w zastosowaniach dwu-
> rdzeniowych, to 920 ma 2x większe cache i w efekcie
> sensowną wydajność.

faktycznie 805 ma cache 2 MB a 920 dwa razy tyle, no i taktowanie
procesora i magistrali szybsze, ale czy mi to potrzebne, hmm

> W "zastosowaniach jednordzeniowych" nie za bardzo. Poza tym
> nie napisałeś w ogóle do jakich zastosowań tak faktycznie
> ma być komputer z jednym z tych procesorów.

przede wszystkim Visual Studio 2005 a poza tym typowo - podstawowe
operacje w programach graficznych, film z kamerki itp

zastanawiam sie jeszcze nad jedna rzecza - 805 ma czestotliwosc 2.66
GHz - sa dwa rdzenie, czy wydajnosc takiego procesora bedzie taka sama
jak jednordzeniowca o tym taktowaniu biorac pod uwage typowe uzytkowanie
komputera - word, internet itd?