Boot DVD ?

Autor: <Goldjan_at_gmail.com>
Data: Thu 06 Jul 2006 - 01:58:38 MET DST

Mam pytanko jak nagrac plyte DVD tak aby byla bootowalna przy starcie
kompa. Sprecyzuje pytanie :) Posiadam plyte UBC (Ultimate Boot CD) jest
to zaledwie 300 Mb softu do diagnozy "naprawy" itp. chce to wrzucic na
DVD wraz z Win XP SP2 Win SP4 Win ME Win 98 SE i cos tam jeszcze
(jakies stery progsy) i wlasnie sie rozchodzi o to ze nie wiem jak
zrobic zeby UBC botowalo mi tak jak na zwyklym UBC wersja CD no
szukalem szukalem ale nie znalazlem (moze zle szukam). Prosil bym o jak
naj prostrze wytlumaczenie (jak krowie na miedzy).
Goldjan