Re: Boot DVD ?

Autor: TomaSz. <usenet_mail_at_op.pl>
Data: Thu 06 Jul 2006 - 15:28:42 MET DST

Dzień 06.07.2006 zapowiadał się nieciekawie, i tak by się pewnie skończył
gdyby nie te oto słowa, którymi uraczył(a) nas Goldjan@gmail.com:

> Posiadam plyte UBC (Ultimate Boot CD) jest
> to zaledwie 300 Mb softu do diagnozy "naprawy" itp. chce to wrzucic na
> DVD wraz z Win XP SP2 Win SP4 Win ME Win 98 SE i cos tam jeszcze
> (jakies stery progsy) i wlasnie sie rozchodzi o to ze nie wiem jak
> zrobic zeby UBC botowalo mi tak jak na zwyklym UBC

http://www.ultimatebootcd.com/customize.html

lub zwyczajnie dograć do obrazu *.iso potrzen=bne pliki
Będziesz musiał w tym celu zdobyć jakiś soft do edycji obrazów płyt.

--
TomaSz.
www.kocie-zycie.prv.pl