Re: Czy to napewno zasilacz ??

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Tue 04 Jul 2006 - 13:09:06 MET DST

Dr Lubicz <drlubicz@o2.pl> wrote:

> Niestety nie mam pod ręką dodatkowego zasilacza,
> którego podłączenie rozwiało by wszelkie wątpliwośći. Ma ktoś jakieś
> pomysły ??
>
> zasilacz "no name" 350 wat
> płyta epox 8rda3+ pro
> ram 512mb
> athlone barton 2600 xp
> ati radeon 9800pro 128

            Na pewno, no w ostatecznosci na 99%. To co opisujesz to typowe objawy
za slabego zasilacza. Nie rozmumem ludzi ktorzy zminiaja Epoxa na Asrocka,
wdaja niemala wtedy $$$ na Bartona 2600 i R9800 PRO a zasilaja to wszystko
g*em za 50 zl narazajac sie na niestabilnosc, spalenie polowy komputera a
przy prechu nawet pozar w domu. Wszystko dla calych _30-50_ zl roznicy.
(typowe g* noname " 350W"ksztuje ~50 zl, najslabszy przyzwoity zasilacz
jaki mozna sugerowac do takiego zestawu to Fortron 350-400W za cale 75-100
zl (raczej 400W bo barton 2600 mocno sie grzeje a R9800PRO to jeszcze
wieksza grzalka - grzeje sie tak, ze sam balbym sie go trzymac przy
obecnych upalach na nominalnym taktowaniu, bez underclockingu)

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl