Re: Czy to napewno zasilacz ??

Autor: NOKGAMER <nokgamer_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 05 Jul 2006 - 18:18:09 MET DST

Użytkownik "Michal Bien" <mbien@uw.edu.pl> napisał w wiadomości
news:Xns97F685C98F1E3mbien@127.0.0.1...
> grzeje sie tak, ze sam balbym sie go trzymac przy obecnych upalach na
nominalnym taktowaniu, bez underclockingu

Nie przesadzasz? A zresztą nie wiem co mają do tego upały (bo pisałeś o
tym)? ;-)
Przy okazji, podam co u mnie chodzi non-stop w te upały. A jest to ASRock z
Athlon XP 2600+. Przy spowolnionym WhisperRockiV mam: CPU 47C, SYSTEM 40C, a
dysk Seagate 39C. Nie jest to rewelacja, ale jak wychodzę z domu to też
zostawiam. Zasilacz 350W, nie grzeje się jak ten co miałem 350W (Megabajt).