Czy to napewno zasilacz ??

Autor: Dr Lubicz <drlubicz_at_o2.pl>
Data: Tue 04 Jul 2006 - 07:36:16 MET DST

Witam
    Temat zasilaczy ciąg dalszy. Wczoraj chciałem podłączyć inna płytę aby
wyeliminować jakis feler na mojej obecnej MB który mógł powodować całe
zamieszanie. Czyli przeskoczyłem na chwile z epox 8rda3+pro na asrock k7
"coś tam" nie pamiętam dokładnie modelu ale zapłaciłem za nią chyba troszkę
ponad stówkę ( na asrocku jakis czas temu juz pracowalem jako na płycie
zastępczej i sprawowała sie dobrze ) i ku mojemu zaskoczenie po
podłączeniu wszystkich podzespołów i podpięciu odpowiednich diod na ekranie
mojego podstarzałego juz flatrona nie zauważyłem nic poza swiecącą się na
zielono diodą oznaczającą stan gotowości monitora. Na epoxie problem polgał
na tym na raz komp startował a raz zatrzymywał się na ekranie wykrywania
dysków, przez jakiś czas ( około dwóch dni ) działał dobrze z podłączonymi
dwoma dyskami ( seagate 40+60 ) - próba podpięcia nagrywarki dvd kończyła
sie fiaskiem ( bios nie wykrywał żadnego napędu ).Czasami nie startowała
karta graficzna ati radeon 9800 pro ( na ekranie pokazywał sie napis że
karta nie jest podpięta pomimo tego że wszytko było na swoim miejscu) .
Dyski sprawdzałęm hdd regeneratorem który nic nie wykazał. Także moja
diagnoza to walnięty zasilacz, ale nie chce się wbijać w koszta nie będąc
pewnym powodu problemów. Niestety nie mam pod ręką dodatkowego zasilacza,
którego podłączenie rozwiało by wszelkie wątpliwośći. Ma ktoś jakieś pomysły
??

zasilacz "no name" 350 wat
płyta epox 8rda3+ pro
ram 512mb