Re: Niedrogi komp do projektowania CAD

Autor: rogus <rogus_at_spamingswikings.pl>
Data: Tue 04 Jul 2006 - 01:31:02 MET DST

Juliusz 'Julas' Gonera napisał(a):
> Witam,
>
> Niedługo będę składał komputer do zastosowań CAD (w tym również
> rendering 3D) dla ojca. Aktualnie korzysta on z Celerona 433 więc czego
> bym nie wybrał to skok wydajnościowy będzie ogromny. Tak czy inaczej,
> chcę dobrać jak najlepszą konfigurację w okolicach 2000 zł. Zależy mi
> przede wszystkim na stabilności i ciszy, a potem na wydajności.
> Wymyśliłem już wstępny zestaw, ale nie jestem na bieżąco ze sprzętem,
> więc mam parę pytań.
>
> procesor: AMD Athlon 64 3000+ BOX (Socket AM2) Orleans 451,00 zł
http://allegro.pl/item111549696_procesor_intel_celeron_3_2_ghz_box_nowy_fv_od_ss.html
lepiej radza sobie z artymetka, czyli w cadzie beda lepsze...
> RAM: GeIL Dual 2x 512MB DDR2 533 MHz 356,00 zł
dual channel jest obiecujacy ;]
i moze 2 giga w dualu wtedy?
> HDD: Samsung SpinPoint P80SD 80 GB (SATA II, 8MB cache, NCQ) 186,00 zł

> DVD: BenQ DVD+/-RW DW1655 LightScribe bulk + soft 163,00 zł

> grafika: Radeon X1600 Pro Gigabyte Silent Pipe II 256MB TV&DVI BOX
> 399,00 zł
do cada czasem sie przydaje, ale hmmm no dobra - bo do generowania
obrazu nie jest wykorzystywana tylko do live modyfikowania go, a o ile
wiem to w cadzie raczej sien ie pracuje z juz wlaczonymi teksturami itp.
> obudowa: Modecom Step 207 biały - bez zasilacza 124,00 zł
ja ta bardzo sobie chwalilem
http://allegro.pl/item112480870_ozir_poleca_chieftec_medium_lbx_01bbb_kolka_grat.html
> zasilacz: Zasilacz Modecom MC-350ATX 2.0 PFC 109,00 zł
moze ciut wiecej 400?
> wentylator CPU: Arctic Cooling Freezer 64 Pro 78,00 zł
po co kupujesz boxa, jak dokupujesz wentyl? hm?