Re: Niedrogi komp do projektowania CAD

Autor: Krzysztof Rynkowski <ryniobydNOSPAM_at_o2.pl>
Data: Tue 04 Jul 2006 - 01:16:28 MET DST

Użytkownik "Juliusz 'Julas' Gonera" <julas@no.junk.toya.net.pl> napisał w
wiadomości news:e8c4ff$ev1$1@inews.gazeta.pl...
> Witam,
>
> Niedługo będę składał komputer do zastosowań CAD (w tym również rendering
> 3D) dla ojca. Aktualnie korzysta on z Celerona 433 więc czego bym nie
> wybrał to skok wydajnościowy będzie ogromny. Tak czy inaczej, chcę dobrać
> jak najlepszą konfigurację w okolicach 2000 zł. Zależy mi przede
> wszystkim na stabilności i ciszy, a potem na wydajności.
(...)
To wg mnie, postaw na sprawdzoną,
gruntownie przetestowaną
i chłodną (cichą) platformę - S939
http://tinyurl.com/ma7oa
(naciśnij na link - po prawej na dole - temperatura)

(...)
> płyta główna: Microstar K9N Neo-F (Socket AM2) 338,00 zł

Poczytaj problemy z tą płytą jednego z użytkowników
http://forum.chip.pl/viewtopic.php?t=5282
Takie i podobne "niespodzianki" zawsze
mogą występować w nowo wprowadzanym
sprzęcie.

> RAM: GeIL Dual 2x 512MB DDR2 533 MHz 356,00 zł
Szkoda kasy - został bym przy sprawdzonym DDR i S939,
skoro przez tyle czasu wystarczał Wam Celeron 433.

BTW - skąd źródło cen - jakieś wszystko drogie.