Re: Niedrogi komp do projektowania CAD

Autor: Juliusz 'Julas' Gonera <julas_at_no.junk.toya.net.pl>
Data: Tue 04 Jul 2006 - 11:45:09 MET DST

rogus wrote:

> http://allegro.pl/item111549696_procesor_intel_celeron_3_2_ghz_box_nowy_fv_od_ss.html
>
> lepiej radza sobie z artymetka, czyli w cadzie beda lepsze...

Celerony? Jesteś pewien? Masz jakiś link do benchmarków?

> dual channel jest obiecujacy ;]
> i moze 2 giga w dualu wtedy?

Na razie 1GB wystarczy, a jeśli zajdzie taka potrzeba to się dokupi.

> do cada czasem sie przydaje, ale hmmm no dobra - bo do generowania
> obrazu nie jest wykorzystywana tylko do live modyfikowania go, a o ile
> wiem to w cadzie raczej sien ie pracuje z juz wlaczonymi teksturami itp.

Nowsze programy mają opcje pozwalające na zwiedzanie projektu na żywo
(chodzenie po nim). Myślę że jakaś dobra karta graficzna się przyda.

> ja ta bardzo sobie chwalilem
> http://allegro.pl/item112480870_ozir_poleca_chieftec_medium_lbx_01bbb_kolka_grat.html

Wygląda topornie i jest czarna. Poza dobrym wykonaniem chciałbym aby
była jak najprostsza. W ogóle nie jestem pewien czy będę kupował nową
obudowę.

> moze ciut wiecej 400?

Nie wiem czy jest taka potrzeba, w końcu nie pakuję do tego sprzętu
jakichś potworów jeśli chodzi o pobór prądu.

> po co kupujesz boxa, jak dokupujesz wentyl? hm?

W Komputroniku są tylko BOX, ale chcę lepsze chłodzenie. Jeśli będę
kupował gdzie indziej to wybiorę wersję bez wentylatora.

--
  (__||___||__)|_|_||___) @toya.net.pl | ICQ: 64994211