Re: Dysk powoli umiera:(

Autor: rageofhonor <bloodsport_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 04 Jul 2006 - 01:43:36 MET DST

Użytkownik "Nafcio" <nafcio@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:e8agjh$5kl$1@inews.gazeta.pl...
> Witam,
> mam dysk Maxtor 80GB ktory powoli umiera. Prawdopodobnie mechanika pada.
> Testowalem programem PowerMax 4.22, testy Quick i Advanced przeszedl,
> jednak testu Burn In juz nie. Dosyc czesto podczas tego testu cos w dysku
> stukalo. Stoje wiec przed wyborem nowego dysku, mam jednak troche starszy
> komputer na plycie Abit BE-7 RAID(i845PE) wiec mam takie pytanko: jakiej
> wielkosci dysk bedzie w calosci widoczny na tej plycie? Slyszalem ze
> ponizej 200GB nie powinno byc problemow, natomiast z 250GB moga juz byc
> [...]

Ja też miałem Maxtora 80 GB też mi padał.

Miał Bad Sektory
Też testowałem go tymi programami i wywalało mnie z testowania. Nie wiem czy
to firma czy taka jakość tych dysków. Na szczęście był na gwarancji i go
wymieniłem na Western Digital Caviar 80 GB i skopiowałem dane na nowy.
Zaczęło mi potem brakować miejsca i sobie kupiłem większy 160 GB też Western
Digital.

Czyli jak już będziesz kupował dysk bym polecił Western Digital.

Bardzo bym prosił o zajęcie głosu w tej sprawie innych osób które znają się
lepiej na dyskach. Bo może ktoś mial jakieś nie miłe doświadczenie z WD i
zna lepszy dysk.