Grzegorz Nowak napisał(a):
> Skonczysz tak pieprzyc jak wysla Twojego lapa na drugi koniec Polski i
> po miesiacu oddadza twierdzac, ze nie znalezli usterki. Ja nauczony
> doswiadczeniem wole uwalic sprzet niz oddawac
> nie-do-konca-poprawnie-dzialajacy bo wiadomo, ze w serwisie nikomu nie
> bedzie sie chcialo go testowac dluzej niz 30 sekund.
>
Masz racje powinien uwalić laptopa do końca, to może mu od razu nowego dadzą
i przeproszą. Że Ty miałeś jakieś tam problemy to nie znaczy że każdy je
będzie miał. Po to jest infolinia, by się dowiedzieć w czym może być
problem. Największą głupotą jest siedzenie i użalanie się nad światem jaki
on jest zły i niedobry. Jak inwerter sie przegrzewa, to może w końcu paść po
gwarancji i pociągając coś innego za sobą. U Jacka23 ten problem nie
występuje w tym samym modelu, więc coś może być nie tak.
Pozdrawiam
Received on Mon Jul 3 13:35:06 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 03 Jul 2006 - 13:51:03 MET DST