Re: goraca matryca

Autor: Grzegorz Nowak <gnowak_at_wi.ps.pl.spam>
Data: Mon 03 Jul 2006 - 15:38:16 MET DST
Message-ID: <e8b6k4$g90$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response

>> doswiadczeniem wole uwalic sprzet niz oddawac
>> nie-do-konca-poprawnie-dzialajacy bo wiadomo, ze w serwisie nikomu nie
>> bedzie sie chcialo go testowac dluzej niz 30 sekund.
> Masz racje powinien uwalić laptopa do końca, to może mu od razu nowego
> dadzą i przeproszą. Że Ty miałeś jakieś tam problemy to nie znaczy że

Przepraszac go raczej nie beda, ale wymienic powinni.

> każdy je będzie miał. Po to jest infolinia, by się dowiedzieć w czym
> może być problem. Największą głupotą jest siedzenie i użalanie się nad

Taaaa, infolinia. Zwijam sie ze smiechu ;) Widziales kiedys, jak pracuje
serwis?

-- 
a
Received on Mon Jul 3 15:40:06 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 03 Jul 2006 - 15:51:03 MET DST