>> doswiadczeniem wole uwalic sprzet niz oddawac
>> nie-do-konca-poprawnie-dzialajacy bo wiadomo, ze w serwisie nikomu nie
>> bedzie sie chcialo go testowac dluzej niz 30 sekund.
> Masz racje powinien uwalić laptopa do końca, to może mu od razu nowego
> dadzą i przeproszą. Że Ty miałeś jakieś tam problemy to nie znaczy że
Przepraszac go raczej nie beda, ale wymienic powinni.
> każdy je będzie miał. Po to jest infolinia, by się dowiedzieć w czym
> może być problem. Największą głupotą jest siedzenie i użalanie się nad
Taaaa, infolinia. Zwijam sie ze smiechu ;) Widziales kiedys, jak pracuje
serwis?
-- aReceived on Mon Jul 3 15:40:06 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 03 Jul 2006 - 15:51:03 MET DST