IBM ThinkPad 600 -blad systemu

Autor: Jacek K. <jacuch_at_poczta.fm>
Data: Mon 03 Jul 2006 - 13:38:46 MET DST

Witam serdecznie
Moje problemy z tym komputerem zaczely sie od wymiany baterii
sysytemowej.Wczesniej tylko musialem odciac w BIOSie ten pimpek do ruszania
myszka bo rowniez z tego powodu sie nie uruchamial. Po wymianie baterii blady
zaczely wyskakiwaj jeden za drugim. Wszystkie usunalem dzieki google.pl lech
ostatni jest dla mnie nie do przejscia. Jego kod to I9990305. Od razu mowie ze
to blad systemu.Ze niby system nie jest zainstalowany na zadnym z nosników. Oto
co stwierdzam. System jest na dysku, a dysk jest sprawny, dokladnie to
sprawdzilem na innym laptopie. System nie odpala sie z bootowalnej plyty CD. Nie
wiem co moglbym jeszcze napisac, pytajcie jesli cos waznego pominalem. Prosze o
pomoc. Co prawda troche sie domyslem co mi poradzicie, ale nie chce go wyrzucac,
lubie ten komputer, jest w dobrym stanie ogolnie i szkoda by go bylo. dziekuje
bardzo from the mountain.
Jacek k.