Re: goraca matryca

Autor: Grzegorz Nowak <gnowak_at_wi.ps.pl.spam>
Data: Mon 03 Jul 2006 - 08:21:06 MET DST

> Niedługo oddaje go do serwisu, niech oni kombinują co z nim nie tak. W
> końcu płaci się za serwis przy kupnie laptopa.

Skonczysz tak pieprzyc jak wysla Twojego lapa na drugi koniec Polski i po
miesiacu oddadza twierdzac, ze nie znalezli usterki. Ja nauczony
doswiadczeniem wole uwalic sprzet niz oddawac
nie-do-konca-poprawnie-dzialajacy bo wiadomo, ze w serwisie nikomu nie
bedzie sie chcialo go testowac dluzej niz 30 sekund.