Re: dysk 2,5 do peceta

Autor: Artur Mariański <none_at_none.pl>
Data: Sun 02 Jul 2006 - 21:22:32 MET DST

Obywatel(ka) Michal Lukasik dnia 2006-07-02 doniósł(a), że:

> Jak dla mnie to właśnie wada. Po cholerę blokować sobie molexa skoro
> przeważnie mamy wolne wtyki dla flopa?

Ty masz wolny, a czy wolny ma rowniez osoba ktora o to pytala ?
przedstawiam pewna alternatywe i swoje zdanie, niczego nie narzucam
(czyzbym Ci odbieral klienta ? Aukcja byla Twoja?).

> Uszkodzeniem przez co?

Napisalem to ponizej. Nie wiem jakie masz doswiadczenie z takimi
luznymi gniazdami, ale ja juz widzialem rozne uszkodzone wtyki, np. w
kieszeniach USB. Oczywsicie Ty mozesz robic jak uwazasz.

> Wielkie te obciążenia jak cholera. ;D

Nie, obciazenia calkiem male, ale wytrzymalosc polaczenia
nozka-spoiwo-sciezka nie wieksza

> Większość obudów ma w koszykach 3,5" otwory (na dnie) na przymocowanie
> dysków 2,5",

Dziwne, moja nie ma. Widocznie nie jestem w wiekszosc. Pytanie, czy
Tomek jest ?

> nie pamiętam przynajmniej bym spotkał się z taką, która
> tego nie miała. Ponadto nic nie stoi na przeszkodzie by takie
> wywiercić.Dodatkowo można wywiercić otwory na przymocowanie tej
> płytki-przejściówki - posiada ona odpowiednie otwory do przykręcenia
> (mała uwaga: nie zapomnieć o izolacji między przeważnie metalowym
> koszykiem a płytką samej przejściówki, jeszcze lepsze będą podkładki
> dystansowe).

Nie no spoko, po co kupic odpowiednia przejsciowke, lepiej wiercic
obudowe...

> A ja radzę właśnie tamto. Ze względu na zasilanie (p.w.) i choćby
> dlatego, że nie ma obudowy i łatwo taką ewentualnie naprawić.

A co Ty chcesz tam naprawiac ?????

> Ponadto
> pytający chce tę przejściówkę podłączyć do taśmy 66/100/133 a przy
> takim połączeniu przy przejściówce, którą proponujesz musiałby uciąć
> jeden z pinów (20).

A to dlaczego ? uzywalem sam tego w domu (przed zakupem kieszeni USB),
podlaczalem do tasmy 80-cio zylowej i nic nie musialem ucinac.
P.S. przyjrzyj sie dokladnie tej przejsciowce, nie ma zaslepionego
zadnego otworu.

> IMHO w roli pendrive'a najlepiej sprawdza się pendrive. ;D
> Dziękuję za 'pen' wielkości pudełka z kredkami.

A widziales cudzyslow ? Rozumie, ze jak chcesz przeniesc kilka filmow
lub kilka ISO DVD to kupujesz kilka pendrive'ow i dzielisz pliki na
mniejsze ?

--

         Artur Mariański
* Przy odpowiedzi usun z adresu napis WYTNIJ_TO *