Re: ZEZNANIE OPORTUNISTY

Autor: NOKGAMER <nokgamer_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 29 Jun 2006 - 16:03:09 MET DST

Użytkownik "OMSON" <omson@o2.pl> napisał w wiadomości
news:e8038g$ean$1@news.lublin.pl...
> Ej, no Feel nie jest wcale taki zly. Ja tam sobie cenie...

Nie twierdzę, że zły - nic z nim na razie nie było (opukać!), a i niczego
się uczepić. Jak tak dalej będzie, to być może już go nie zmienię. Ponadto
doceniam w nim tę drucianą kratkę, co nie powoduje tyle szumu powietrza,
ogólnie bardzo cichą pracę i małe odprowadzanie ciepła. Wg mnie, to można
uznać ten komponent za podstawowy, ale całkiem dobry zasilacz.