Re: Dwa monitory, dwie graf. po raz wtory

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Thu 29 Jun 2006 - 16:05:47 MET DST

Maciey <maciej.mazurek@gmail.com> wrote:

> No jeszcze efekty i RT.....

            Ale przeciez obie te funkcje przelicza CPU, a karta wyswietla tylko
wynik: na dobra sprawe wszystko jedno jej czy wyswietla czarny ekran czy
efekt skomplikowanego renderingu obliczonego przez program - ma po porstu
wuswietlic to co CPU i magistrale dostarcza jej do bufora wejsciowego.
Akceleracja 3D to domena gier + ewnetualnie calkiem profesjonalnych kart do
CAD ze wsparciem dla wizualizacji pod konkretny model programowy (drivery).
AFAIK obrobki wideo to nie dotyczy, przynajmniej w zastosowaniach domowych
(polprofesjonalnych) na PC.

> Pelnowymiarowy, nieskompresowany material
> DV (HD nie obrabiam) sporo wazy

            To jest obciazenie dla HDD, CPU i magistral przerzucajacych te dane,
ale dla grafiki raczej takie sobie.

> i zastanawiam sie czy jakas stara karta
> nie bedzie szwankowac, zalezy mi tez na rozdzielczosci, min. 1024x768.

            Skoro potrafi wyswietlic anamorficzne DVD to i z tym powinna sobie
poradzic (bo akceleracja HDTV to zupelnie inna bajka i tu juz potrzebna
jest dosc mozna karta z akceleracja tego trybu (GF6xxx-7xxx lub R1xxx)
by nie zarznac samym wyswietlaniem CPU.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl