Re: CZY JEST TAKA OBUDOWA?

Autor: Roki <rokikulesza_at_nospam.wp.pl>
Data: Thu 29 Jun 2006 - 13:23:17 MET DST

> IMHO dyskusja na ten temat nie ma sensu w tym momencie. Zrowno NOKGAMER
> jak i Roki tkwia w blogim przekonaniu o braku koniecznosci inwestowania
> w markowy zasilacz skoro im dobrze chodzi all na najtanszych
> zasialaczach to po co kombinowac i wywalac kase w bloto (chlopaki nie
> obrazajcie sie - juz tlumacze o co chodzi). :)

Tzn, żeby kwestia była jasna:) Ja nie jestem przekonany co do tego, że nie
ma sensu inwestować w markowy zasilacz. Po prostu nigdy mi się nic nie
przydarzyło i chciałem się dowiedzieć dlaczego warto dołozyć trochę grosza
do lepszego zasilacza.

> [...]
> kopnal prad - pozniej przychodzi rozsadek i szybki ruch reki wyjmuje
> kabel zasilajacy! Po fakcie przychodzi refleksja - ze gdyby byl lepszy
> zasilacz moze cos takiego by sie nie przytrafilo...
>
> Mialem kilka takich przypadkow w pracy i za kazdym razem byla to wina
> najtanszego wyeksploatowanego zasilacza. Rzadko kiedy jakis podzespol
> wychodzil z tego caly! Tyle, wine za oszczedzanie na zasilaczach ponosil
> pracodawca nie ja - w domu sobie nie pozwole na taki incydent - wolalem
> wydac 200 zl na Chiefteca niz z powrotem brac pare tysiecy kredytu na

Myślę, że jak będę składał nowy sprzęt to wezmę pod uwagę wasze opinie:)