Re: ZEZNANIE OPORTUNISTY

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Thu 29 Jun 2006 - 10:33:20 MET DST

NOKGAMER napisał(a):

> Co do FEELa, na razie działa i jest o wiele lepszy od chłamu sprowadzanego
> przez Megabajt. Nie twierdzę, że nie chciałbym lepszego, ale do komputera za

Ej, no Feel nie jest wcale taki zly. Ja tam sobie cenie...
W pracy mam obudowe Modecom STEP207 z zasilaczem 300W Feel i procka
podkreconego 50% (Celeron D 320 2,4@3,6GHz), do tego Radka 9600Pro
128MB, hdd 80GB Samsung SATA nagrywarke CD-RW LG etc. i zadnych
problemow nie ma od roku przeszlo. Komputer jest stabilny i zajebiscie
szybki jak za ta niewielka kaske. :)

Pzdr, OMSON

--
Pesymista widzi ciemny tunel.