Re: CZY JEST TAKA OBUDOWA?

Autor: Jaroslaw Banachowicz <banjar1_spam_at_lido.net>
Data: Thu 29 Jun 2006 - 13:38:48 MET DST

Roki wrote:
> Ja nie jestem przekonany co do tego,
> że nie ma sensu inwestować w markowy zasilacz. Po prostu nigdy mi się
> nic nie przydarzyło

A ja od siebie tylko doloze, ze i drogim, markowym zasilaczom zdrazaja sie
problemy... Nie dawno (no, prawie rok temu) poszedl z dymem SilentMaxx
(raptem po 3 latach pracy non-stop - a tani nie byl). No i chcialem wymienic
na cos jeszcze cichszego, w okolicy 450W, nie liczac sie za bardzo z kasa,
ale odrzucajac pasywne jako zdecydowanie za drogie (np. Antec Phantom 500).
Po przeczytaniu paru recenzji wzialem BeQuiet! Pochodzil 3 dni. Wymiana na
gwarancji i drugie podejscie: 3 miesiace. Kolejna wymiana (tym razem nie od
reki, musialem nabyc jakis o polwoe tanszy no-name 350W zeby miec na czym w
ogole pracowac) i tym razem juz nie ryzykowalem: sprzedalem bez otwierania
pudelka. Obecnie pracuje na Seasonicu i jest rewelacyjny: tzn cichy,
stabilny, cichy, wydajny i cichy. W tej kolejnosci ;-)

Pozdrawiam,

--
Dzid