Re: CZY JEST TAKA OBUDOWA?

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Thu 29 Jun 2006 - 14:54:28 MET DST

> A ja od siebie tylko doloze, ze i drogim, markowym zasilaczom zdrazaja sie
> problemy... Nie dawno (no, prawie rok temu) poszedl z dymem SilentMaxx
> (raptem po 3 latach pracy non-stop - a tani nie byl). No i chcialem
wymienic
> na cos jeszcze cichszego, w okolicy 450W, nie liczac sie za bardzo z kasa,
> ale odrzucajac pasywne jako zdecydowanie za drogie (np. Antec Phantom
500).
> Po przeczytaniu paru recenzji wzialem BeQuiet! Pochodzil 3 dni. Wymiana na
> gwarancji i drugie podejscie: 3 miesiace. Kolejna wymiana...

Co by potwierdzalo moja skromna teorie, ze zasilacze markowe pala sie rownie
czesto co badziewia z budzacym groze znaczkiem ostrzegawczym "Codegen"
czy "Megabajt".

Roznica jest "tylko" taka, ze te markowe daja spore szanse na przezycie
elektroniki,
a "Megabajty" dbaja o rynek zmuszajac do zakupu nowej (i tu wybrac
prznajmniej
jeden z listy) plyty glownej, grafiki, pamieci, napedow....

;)

Zdrooweczka,
Vituniu.

PS:
Bylem swiadkiem 6 "ofiar calopalnych".
- 3 x Codegen - sprzet przezyl (zaskakujace nawet dla mnie)
- 2 x Megabajt - nie bylo co zbierac... w jednym wypadku ocalal tylko
procek,
   w drugim procek i napedy
- 1 x Chieftec - po burzy, wybuch z bajerami stereo i w kolorze,
   dwa kondensatorki wytopione, okopcona sciana.
   Calosc sprzetu sprawna do dzisiaj. :)