Re: drukarka

Autor: Tomasz <labeo7_at_poczta.onet.pl_USUN_TO>
Data: Thu 29 Jun 2006 - 13:38:29 MET DST

Użytkownik "daswen" <daswen@wp.pl> napisał w wiadomości
news:e80ctm$k1d$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Nie wiem czy trafiłem na dobrą grupę.
> Chcę wydrukować w kolorze 100 lub 150 wydruków formatu A4.
> Jaką radzicie drukarkę ?
> Myślałem o takiej za OK. 300 zł z oddzielnymi tuszami ale nie wiem po ile
> są tusze (wogóle w tym temacie jestem cienki).

oj drogi interes Ci sie kroi, zalezy co to za "obrazki" jesli zapelnieni
koloru jest niewielkie, czyli obrazek to glownie linie to mozna drukowac na
plujce, jesli masz obrazki w formie zdjec, gdzie duze powierzchnie
wypelnione sa tuszem, to zuuzyjesz go bardzo duzo. Ile kosztuje tusz do
drukarek nie jest tajemnica i mozesz sprawdzic w byle jakim cenniku. Byc
moze w tym wypadku lepiej wydrukowac jeden egzemplarz i skorzystac z ksera
kolorowego.

Tomek