Re: Zapora systemowa w XP ?

Autor: Arrakis <pawelr_at_vp.pl>
Data: Wed 28 Jun 2006 - 09:57:48 MET DST

Michal Kawecki napisał(a):
> Użytkownik "TomaSz." <usenet_mail@op.pl> napisał w wiadomości

> Tia... a łyżka na to: niemożliwe.
Według mnie mylisz się. Zapora windows nie jest wcale dobrym rozwiązaniem.
Wymienione w dyskusji Kerio daje możliwość blokowania zaróno połączeń
wychodzących jak i przychodzących.
Oraz informuje nas że aplikacja której wcześniej utworzyliśmy regułe
została zmieniona.
Niedoświadczeni userzy którzy nie wiedzą o co chodzi zawsze mogą spytać
kogoś kto wie.
a przy instalacji systemu wystarczy krótki instruktaż kiedy może
wyskoczyć takie okienko, i naprawdę widze z doświadczenia
że ludzie w ogóle nie znający sie na temacie radzą sobie.
Zasada jest prosta - nic nie instalowałem a wyszło okienko = jest coś
nie tak należy to zablokować
Czy według Ciebie do tego trzeba aż tak wielkiego rozeznania w tematyce ??

--
Pozdrawiam
Arrakis