Re: Zapora systemowa w XP ?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 28 Jun 2006 - 10:35:00 MET DST

Użytkownik "Arrakis" <pawelr@vp.pl> napisał w wiadomości
news:e7tcps$sjo$1@news.onet.pl...
Michal Kawecki napisał(a):

> Według mnie mylisz się. Zapora windows nie jest wcale dobrym rozwiązaniem.
> Wymienione w dyskusji Kerio daje możliwość blokowania zaróno połączeń
> wychodzących jak i przychodzących.
> Oraz informuje nas że aplikacja której wcześniej utworzyliśmy regułe
> została zmieniona.
> Niedoświadczeni userzy którzy nie wiedzą o co chodzi zawsze mogą spytać
> kogoś kto wie.
> a przy instalacji systemu wystarczy krótki instruktaż kiedy może
> wyskoczyć takie okienko, i naprawdę widze z doświadczenia
> że ludzie w ogóle nie znający sie na temacie radzą sobie.
> [...]

Wyjaśniłem szczegółowo swój punkt widzenia dwa posty wcześniej. Mój obecny
komentarz odnosił się wyłącznie do próby zasugerowania, że Zapora jest
nieskuteczna w zakresie tej funkcjonalności, do jakiej została
zaprojektowana. Co jest ewidentną nieprawdą. A wymienione w dyskusji Kerio
daje się w prosty sposób oszukać na wiele sposobów i doprawdy nie licz na
to, że to "okienko" w przypadku prawdziwej infekcji na pewno się pojawi. Ale
jeżeli dla Ciebie wiara w skuteczność jakiejś aplikacji ma większe znaczenie
niż fakty, to cóż....

P.S. Myślę, że na tym temat ten przynajmniej na tej grupie został
wyczerpany.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/