Re: Jakie klawiatury??

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Wed 28 Jun 2006 - 09:57:10 MET DST

Artur Grdeń napisał(a):

> a może BTC? firma robi klawiatury od bardzo dawna. kiedyś były bardzo
> żywotne, nowych modeli nie miałem okazji testować - w pracy mam
> kilkuletnie jeszcze na złączu din i do dziś działają bez większych
> problemów.
>
> http://www.btcpolska.pl/2-7-032keyboard.htm#5121w

Klawiatura wyglada calkiem sensownie. Orientujesz sie moze ile kosztuje
ten model BTC 5121W? Szukalem ofert sklepow w Google ale z tego co
widze, nie jest to czesto spotykany produkt. Klawiatura Logitech, o
ktorej wspominalem, kosztuje ok 35 zl brutto. nasz moze sklepy, gdzie
mozna sprawdzic rzeczywista cene BTC?

Pzdr, OMSON

--
Pesymista widzi ciemny tunel.