Re: pytanko o obudowy ModeCom

Autor: NOKGAMER <nokgamer_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 27 Jun 2006 - 23:43:17 MET DST

Użytkownik "Mirek" <mironer2@wytnij.op.pl> napisał w wiadomości
news:e7s0dd$j9p$1@inews.gazeta.pl...
> Jeżeli ma to być Modecom i masz 200 zł., to proponuję obudowę:
> http://www.esc.pl/product_info.php?cPath=112_143&products_id=818
> - bez zasilacza (Feela), tańsza o 40 zł.

tylko ten kolor... :-(
zresztą jak widzę, to wewnątrz będzie tak samo :-)
Kupiłem w końcu PROSTATION za 170 zeta.

> plus zasilacz:
> http://www.esc.pl/product_info.php?cPath=142&products_id=2422
> Obudowa obszerna i sztywna a zasilacz cichy z wentylatorem nie na tylnej
> ściance a w środku. Wyciąga powietrze z nad procesora.

Chciałem, chciałem, ale nie było. :-(
Z drugiej strony teraz to mi wypycha powietrze, bez nadmiernego zaciągania
ciepłego z procka (do tego celu założyłem Arctic Cooling Pro TC w obudowie).

Jak będą problemy, to będę dalej się bawił w zmiany, bo zasilacz i tak musze
kupić jakiś do innego kompa, ale tak, koło 400W. Dzięki za posta.