Re: pytanko o obudowy ModeCom

Autor: jack <fjacek.wywalto_at_op.pl>
Data: Tue 27 Jun 2006 - 21:42:24 MET DST

NOKGAMER napisał(a):
> Jestem zmuszony zmienić zasilacz i tak się myślę, by przy tej okazji zmienić
> obudowę może. W grę wchodzi ModeCom, ale nie wiem czy te zasilacze w
> obudowach ModeCom są cokolwiek warte?
> Czy może kupić obudowę bez zasilacza i oddzielnie zasilacz?
> A czy zasilacze FEEL są dobre?

Ja prawie nie narzekam na obudowę mode com. Mam model step
107 z zasilaczem tracer 4 life. Jedyne co w niej zmieniałem
to tylny wentylatorek, na jakiś Arctic cooling sterowany
potencjometrem na śledziu. Jest cichutko i chłodno. Procesor
(athlon 64 3000+) jeszcze nie przekroczył mi temperatury 36
stopni, nawet kodując video, chociaż to pewnie bardziej
zasługa big typhoon-a niż obudowy.
Jedyne co mnie denerwuje to niebieski jarmarczny
wyświetlacz. Myślałem że bedzie pokazywał jakieś użyteczne
informacje a on właściwie tylko świeci... Nawet za bardzo
nie wiem czy pracuje twardy dysk.

--
Jack