Re: jaka obudowa?

Autor: Qlfon <ravX_at_lifeX.pl>
Data: Tue 27 Jun 2006 - 23:38:58 MET DST

mturski@gmail.com napisał(a):

> Wyniki zachecajace, cena normalna, waga straszna - trudno, zaczynam sie
> przyzwyczajac do mysli o dzwigu pokojowym. Jak jest z glosnoscia tego?
> Czy obudowa nie przenosi drgan?

Wg. mnie najglosniejszy teraz jest zasialcz, ale jakos nie mam serca go
rozbierac. Na poczatku buda troche sie wzbudzala od HDD, ale jakos jej
przeszlo. Ciezka jest dlatego moja jezdzi na kolkach. Ale w sumie to
czesto nosisz sprzeta? I jeszcze jedno: wydaje mi sie, ze dopiero
ciezka/soldna buda ma szanse byc cicha (ale to tylko moje zdanie). Te
wszystkie tanie z cienkiej blachy rezonuja jak wsciekle przy byle
zmianie rpm w HDD czy CD. Dlatego tek kupilem swoja.

--
Qlfon
Barton mobile 200x11, 2GB Twinmos Dual Ram, Abit NF7s v2. Sapphire