Re: pytanko o obudowy ModeCom

Autor: Mirek <mironer2_at_wytnij.op.pl>
Data: Tue 27 Jun 2006 - 21:29:25 MET DST

Użytkownik "NOKGAMER" <nokgamer@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:e7r5pd$da2$1@sunflower.man.poznan.pl...
> Jestem zmuszony zmienić zasilacz i tak się myślę, by przy tej okazji
> zmienić
> obudowę może. W grę wchodzi ModeCom, ale nie wiem czy te zasilacze w
> obudowach ModeCom są cokolwiek warte?
> Czy może kupić obudowę bez zasilacza i oddzielnie zasilacz?
> A czy zasilacze FEEL są dobre?

Jeżeli ma to być Modecom i masz 200 zł., to proponuję obudowę:
http://www.esc.pl/product_info.php?cPath=112_143&products_id=818
- bez zasilacza (Feela), tańsza o 40 zł.
plus zasilacz:
http://www.esc.pl/product_info.php?cPath=142&products_id=2422
Obudowa obszerna i sztywna a zasilacz cichy z wentylatorem nie na tylnej
ściance a w środku. Wyciąga powietrze z nad procesora.
Mirek.