Re: CZY JEST TAKA OBUDOWA?

Autor: NOKGAMER <nokgamer_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 27 Jun 2006 - 19:45:59 MET DST

Użytkownik "OMSON" <omson@o2.pl> napisał w wiadomości
news:e7rajv$aui$20@news.lublin.pl...
> Za tyle najlepsze co bedzie to ModeCom np Step 107LCD albo Step 207 z
> zailaczami Feel 350W.

Jestem bardzo ciekawy jak wypada ten "biały" z opisu - czy to biel, czy
IVORY (ten znany od lat)? Ew. porównaj proszę do jakiś napędów FDD, CD/DVD.
Kupiłem PROSTATION, bo mi się podobał ten IVORY kolor (lubię konserwatywne
obudowy, a nie dziwactwa srebno-czarne). Ew. jakieś eleganckie Chieftec, ale
na to brak kasy, a i komp nazwijmy to, "pomocniczy".

> BTW - sam mam STEP 107LCD i jestem zadowolony - zasilacz tylko zmienilem
> na Chieftec'a 400W z aktywnym PFC (le to dla wlasnego widzimisie).

Nie wykluczone, że sytuacja mnie zmuco do zmiany na jakiegoś lepszego
ModeComa z went.12cm od dołu. Niestety, nie było takowych.