Re: CZY JEST TAKA OBUDOWA?

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Wed 28 Jun 2006 - 10:05:03 MET DST

NOKGAMER napisał(a):

> Jestem bardzo ciekawy jak wypada ten "biały" z opisu - czy to biel, czy
> IVORY (ten znany od lat)? Ew. porównaj proszę do jakiś napędów FDD, CD/DVD.
Kolor jest delikatnie o ton jasniejszy od typowych kolorow FDD czy
CD-ROM ale do bialego mu jeszcze daleko. :) Dlatego spokojnie mozesz
wmontowac swoje napedy bez obawy, ze beda wygladac pstrokato.
> Kupiłem PROSTATION, bo mi się podobał ten IVORY kolor (lubię konserwatywne
> obudowy, a nie dziwactwa srebno-czarne). Ew. jakieś eleganckie Chieftec, ale
> na to brak kasy, a i komp nazwijmy to, "pomocniczy".
He, he, sam jestem konserwaywny w kwestii zarowno kolorystyki jak i
ksztaltow, dlatego bez obaw mozesz brac jeden z dwoch modeli jakie
polecilem (obydwu uzywam - STEP207 w pracy, STEP107LCD w domu).
Ja mam rowniez tak, ze lubie aby FDD czy napedy wystawaly bezposrednio z
obudowy bez zadnych nakladek odpustowych (wywalilem te zaslepki z
klapkami z obudowy bo mnie draznily). ;) :)

Pzdr, OMSON

--
Pesymista widzi ciemny tunel.
Optymista widzi światełko w tunelu.