Re: CZY JEST TAKA OBUDOWA?

Autor: NOKGAMER <nokgamer_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 27 Jun 2006 - 19:50:16 MET DST

Użytkownik "Szarlih" <szarlihy@wp.pl> napisał w wiadomości
news:e7rgu0$2t$1@atlantis.news.tpi.pl...
> <ciach>
>
> to nie jest dobry zasilacz

Byle dał przez rok równe i nie "pływające" napięcie. :-)

Ale chyba od chłamu Megabajt, to zrobiłem jakiś krok?

Swoją drogą, to do dziś pięknie mi chodzi (trzecia czy czwarta
konfiguracja), w obudowie Codegen znanej jako SuperPower (moja jeszcze bez
napisu, i bez malowania). Nie mogę się uczepić, ale napięcia przy Duronie,
to już mniejsze niż powinny, ale nie tak jak w tamtym TRACERze...