Re: CZY JEST TAKA OBUDOWA?

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Tue 27 Jun 2006 - 15:08:16 MET DST

NOKGAMER napisał(a):
> Poszukuję obudowy midi-tower do 200zł z dobrym zasilaczem, w kolorze beżowym
> lub takiej, gdzie moje beżowe napędy nie będą głupio wyglądać (najlepiej
> jakby miała tzw. "gorące usta", czyli tylko szczelinę na FDD. Czy na rynku
> jest coś takiego?
Za tyle najlepsze co bedzie to ModeCom np Step 107LCD albo Step 207 z
zailaczami Feel 350W.

Pzdr, OMSON

BTW - sam mam STEP 107LCD i jestem zadowolony - zasilacz tylko zmienilem
na Chieftec'a 400W z aktywnym PFC (le to dla wlasnego widzimisie).

--
Pesymista widzi ciemny tunel.
Optymista widzi światełko w tunelu.