Re: Bardzo wolny transfer z dysku

Autor: Tomek <t_at_t.t>
Data: Tue 27 Jun 2006 - 10:22:28 MET DST

Użytkownik "Leszek K" <leszek60wytnij@neostrada.pl> napisał w wiadomości
news:e7qpjp$sti$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Dokup drugi dysk. Jak dysk musi odczytać z jednego miejsca, zapisać w
> innym i jeszcze z innego odczytać program (a pewnie jeszcze w innym
> miejscu coś zapisać/odczytać na swapie) to nic dziwnego, że się dusi.
> Szczególnie, że demon szybkości to on nie jest. Może jeszcze jakiś
> antywirus po drodze to sprawdza?

Nie będę kupował drugiego dysku - owszem to najłatwiejsze rozwiązanie - ale
ja jestem jeden z tych, którzy wykorzystują możliwości urządzen aż do
ostatniej kropli. Nie rozumiem po co drugi dysk- pracuję tak jak pracowałem
na starym komputerze, nie robie nie wiadomo czego, a skoro na dużo
wolniejszym komputerze chodziło to dlaczego zwalnia na nowszym? To kwestia
jedynie jakiegoś ustawienia a nie zmiany dysku....A antywirusa nie mam
(aktualnie, bo odinstalowałem zeby sprawdzić czy to on nie jest powodem tego
problemu).