Re: Bardzo wolny transfer z dysku

Autor: <<>> Gozdek <<>> <gozdek_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 27 Jun 2006 - 10:37:38 MET DST

Użytkownik "Tomek" <t@t.t> napisał w wiadomości
news:e7qm3b$dk6$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam. Mam taką sprawę-mianowicie, zmieniłem w komputerze części: płytę
> główną na Asusa A8n-vm csm, pamięć 512 mb ddr, procesor ASthlon 64 3000+
> s.939 venice. Do tego zostawiłem w komputerze stare części: dysk seagate
> 80gb 7200 rpm barracuda ata 100. Karta graficzna to g-gorce 6150
> zintegrowana na płycie. Do tego mam podpięte 2 napedy optyczne- nagrywarke
> cd oraz czytnik dvd. Chodzi o to, że podczas kopiowania z tego samego
> dysku na dysk transfer spada krytycznie do 1000-5000 kb/s i w tym samym
> czasie jak się coś kopiuje to jak uruchamian jakiś program to schodzi
> [...]

Moze dzialaja Ci jakies programy w tle? Mi dziala usluga indeksowania i tez
myslalem ze to dysk. Moj dysk powinien miec transfer kolo 60mb/s a mial
raptem 5 mb/s. Jak wylaczylem indeksowanie wszystko wrocilo do normy! jak
chcesz to moge podeslac ci na maila 2 male (po kolkanascie kb) programiki
ktore badaja aktywnaosc dysku(odczyt/zapis) oraz aktywnasc programow (jaki
program zapisuje odczytuje z dysku), dzieki tym 2 programom kapnalem sie ze
jest to usluga indeksowania.

Pozdrawiam!

--
<<>> Gozdek <<>>
S2200+|512MB|A7N8X-X|GF4MX440|7200.9 250GB+40GB