Re: Bardzo wolny transfer z dysku

Autor: Leszek K <leszek60wytnij_at_neostrada.pl>
Data: Tue 27 Jun 2006 - 10:16:23 MET DST

Tomek napisał(a):
> Witam. Mam taką sprawę-mianowicie, zmieniłem w komputerze części: płytę
> główną na Asusa A8n-vm csm, pamięć 512 mb ddr, procesor ASthlon 64 3000+
> s.939 venice. Do tego zostawiłem w komputerze stare części: dysk seagate
> 80gb 7200 rpm barracuda ata 100. Karta graficzna to g-gorce 6150
> zintegrowana na płycie. Do tego mam podpięte 2 napedy optyczne- nagrywarke
> cd oraz czytnik dvd. Chodzi o to, że podczas kopiowania z tego samego dysku
> na dysk transfer spada krytycznie do 1000-5000 kb/s i w tym samym czasie jak
> się coś kopiuje to jak uruchamian jakiś program to schodzi bardzo długo.
> [...]

Dokup drugi dysk. Jak dysk musi odczytać z jednego miejsca, zapisać w
innym i jeszcze z innego odczytać program (a pewnie jeszcze w innym
miejscu coś zapisać/odczytać na swapie) to nic dziwnego, że się dusi.
Szczególnie, że demon szybkości to on nie jest. Może jeszcze jakiś
antywirus po drodze to sprawdza?