Bardzo wolny transfer z dysku

Autor: Tomek <t_at_t.t>
Data: Tue 27 Jun 2006 - 09:17:48 MET DST

Witam. Mam taką sprawę-mianowicie, zmieniłem w komputerze części: płytę
główną na Asusa A8n-vm csm, pamięć 512 mb ddr, procesor ASthlon 64 3000+
s.939 venice. Do tego zostawiłem w komputerze stare części: dysk seagate
80gb 7200 rpm barracuda ata 100. Karta graficzna to g-gorce 6150
zintegrowana na płycie. Do tego mam podpięte 2 napedy optyczne- nagrywarke
cd oraz czytnik dvd. Chodzi o to, że podczas kopiowania z tego samego dysku
na dysk transfer spada krytycznie do 1000-5000 kb/s i w tym samym czasie jak
się coś kopiuje to jak uruchamian jakiś program to schodzi bardzo długo.
Dodam, że DMA mam włączone oraz dysk chodzi na udma 100. Dysk
zfragmentowałem także nie powinien tak wolno chodzić. Proszę o poradę, co
może być powodem takiego stanu rzeczy, bo to bardzo utrudnia pracę. Proszę
nie piszcie, że mam mało ramu, bo wcześniej miałem pIII 1ghz, prawie o
połowę mniej ramu i dysk tak nie zamulał. Wszystko chodziło szybciej niż
teraz (oczywiście tylko podczas kopiowania z dysku na dysk). Dodam też, że
procesor się nie grzeje i wszystkie parametry są w normie. Proszę o pomoc. Z
góry dziękuję. Pozdrawiam