Re: Raczej proste pytanie - odpalenie płyty "na zworkę"

Autor: wer <arx-net_at_o2.pl>
Data: Tue 27 Jun 2006 - 09:17:17 MET DST

Big Jack wrote:
> W wiadomości: news:e7m33g$nfm$1@nemesis.news.tpi.pl

> Kiedyś z kolega uruchomiliśmy komputer i zainstalowaliśmy Windows XP na
> takim komputerze, że płyta lezała na stole i wszystko co niezbedne
> dookoła. Kompa uruchomiliśmy przez zwarcie wkretakiem krzyzowym :)

Po sieci kraza zdjecia serwera jakiejs gry. Wszystkie kompy sa bez
obudow, leza na wszedzie, na drewnianych polkach. Z zasilaczy sa
zrobione kolumny. Chyba jakis serwer wow we Francji. Wszedzie kabelki. W
kazdym razie gosc mogl spokojnie zdemontowac kaloryfery. Tam jest ze 100
takich kompow. Nawet jesli kazdy daje tylko 60W mocy cieplnej, a pewnie
daje wiecej to i tak to jest 6KW.

wer