Re: Problem z podłączeniem HDD

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Sun 25 Jun 2006 - 03:47:01 MET DST

MG42 ...po głębszym namyśle napisał(a) jeno, że:
> Witam. Mam płytę Mercury KOB KT266A FDSX. Podczas przepinania dysku
> niechcący wyciągnąłem z płyty kabelki zakończone zworkami łączące obudowę z
> płytą (panel connector - HDD LED, Reset Switch, Power Switch). Po wpięciu
> ich ponownie komp uruchamia sie, ale tylko z napędami podłączonymi do
> gniazda IDE1 - wszystko gra. Po podlączeniu napędów do gniazda IDE2
> (dodatkowy HDD i DVD R) na monitorze "NO SIGNAL". Przycisk RESET nie
> dziala, POWER - nie dziala. Co zepsulem?

Podlaczane panel connector to wlasnie to czego nie lubie najbardziej! :)
Na Twoim miejscu sprawdzilbym przede wszystkim podlaczenie kabli IDE
(ewentualnie wymiana na nowe - czasem lubia sie rozleciec przy
wyciaganiu z gniazd) a co do podlaczen z obudowa - poszukalbym manuala
do plyty glownej i zastosowal sie do wskazowek w nim zawartych. Jest to
wkurzajace ale nic innego Ci nie pozostaje. :)

Pzdr, OMSON

--
Niepewność jest pewna, bezkres oczywisty, autorytety są złudne a "nie
ma" - jest!