Problem z podłączeniem HDD

Autor: MG42 <mg42_at_gazeta.pl>
Data: Sun 25 Jun 2006 - 01:19:50 MET DST

Witam. Mam płytę Mercury KOB KT266A FDSX. Podczas przepinania dysku
niechcący wyciągnąłem z płyty kabelki zakończone zworkami łączące obudowę z
płytą (panel connector - HDD LED, Reset Switch, Power Switch). Po wpięciu
ich ponownie komp uruchamia sie, ale tylko z napędami podłączonymi do
gniazda IDE1 - wszystko gra. Po podlączeniu napędów do gniazda IDE2
(dodatkowy HDD i DVD R) na monitorze "NO SIGNAL". Przycisk RESET nie
dziala, POWER - nie dziala. Co zepsulem?

Z góry Dzięki