Re: Pad komputera.

Autor: AnUbIs <usenet_userWYTNIJTO_at_wp.pl>
Data: Fri 23 Jun 2006 - 01:25:51 MET DST

Użytkownik "jurkas" <malin_niematego_74@o2.pl> napisał w wiadomości
news:e7f020$n3t$1@nemesis.news.tpi.pl...
Witam

Rodzinka przywiozła mi właśnie padnięty komp z następującą historią:
graliśmy a nagle komputer się wyłączył i nie chce się włączyć.
Objawy są takie, że po włączeniu wszystkie wiatraki się kręcą, diody od
HDD i Power się palą a nie ma POST i monitor nie dostaje sygnału.
Pierwsze co zauważyłem to tumany kurzu w kompie oraz zatarty wiatrak na
karcie graficznej (było tyle kurzu że nie mógł się kręcić), no to Ok
mamy winowajcę. Odkurzyłem komputer podmieniłem kartę... no i nadal to
samo. Clear CMOS, wyjęcie pamięci i nic nawet nie bipnie.
Macie jeszcze inne pomysły czy to po prostu koniec płyty głównej?

Podmien zasilacz na probe mi sie zdarzylo ze byl identyczy objaw po prostu
padka jedna linia w zasilaczu nie bylo wszystkich napiec.