Re: Karta z wyjciem DVI tylko z powodu LCD - czy warto?

Autor: Robbo <robbo_at_i.luv.spam.com>
Data: Wed 21 Jun 2006 - 11:04:35 MET DST

Użytkownik "Marcin" <mwlodarc@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
news:e7b0pg$k7l$1@inews.gazeta.pl...
> Witam,
> W moim komputerze mam stara karte graficzna Geforce 2 GTS (ASUS) bez
> wyjscia
> DVI. Dokupilem monitor FS P19-2 i w tej chwili mam go podlaczonego
> analogowo -
> jakosc jest bardzo dobra.
> Zastanawiam sie, czy warto zmieniac karte graficzna tylko po to, aby miec
> lepsza jakosc obrazu (nie zalezy mi na grach)? Czy w ogole zauwaze
> roznice?
> Poniewaz ta stara karta nie jest no-name, to moze i jakosc wyjscia vga
> jest
> [...]

Twierdzisz ze jakosc obrazu jest bardzo dobra, wiec coz wiecej chciec? :)

Zakladam ze masz obraz jak zyleta i nie ma zadnych odbic - czesto zauwazalne
na pionowych kreskach/obrzezach okienek itd itd.

W takim przypadku nie warto zmieniac karty graficznej. Jesli nie przygladasz
sie monitorowi przez lupe to napewno nie zauwazysz roznicy (a nawet pod lupą
watpie abys cos wychwycil).

Tez mam taki monitor i dla prob podlaczylem go i przez DVI i przez analog.
Nie ma to wplywu na jakosc obrazu, jedynie co to przez DVI nie trzeba
regulowac kilku parametrow w monitorze.

--
pzdr
rb